بیماری های کلیه با کراتینین سطح 1.9 آیا این نشانه خطرناک و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من یک سطح کراتینین 1.9. آیا این نشانه خطرناک است؟ و در صورت امکان چگونه آن را کاهش؟ در واقع، سطح کراتینین 1.9 است در مرحله 2 بیماری کلیه، نزدیک به مرحله 3 (بالاتر از 2.0)، پس از آن نشانه خطرناک از بیماری بدتر می رود.

آن شناخته شده است که مراحل اولیه این بیماری را می توان با درمان مناسب معکوس، اما پس از آن که بیماری می رود به مرحله 3 است فقط lefe 50 درصد از فرصت آن را معکوس وجود دارد. اگر این بیماری را بدتر می رود، دیالیز یا پیوند در تقاضا باشد، از patinet باید از لحاظ جسمی و اقتصادی رنج می برند. بنابراین برای وضعیت پدر خود، نکته کلیدی در حال حاضر است برای پیدا کردن برخی از درمان مناسب و آنها را فورا برای جلوگیری از این بیماری از worsing.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود؟

رژیم غذایی می تواند یک عامل مهم برای کاهش سطح کراتینین بالا بلکه آن است که به اندازه کافی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود و نه درمان آن نیست، بنابراین در حالی که شما یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید شما نیز باید درمان مناسب را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مشکل کلیه از ریشه آن به علت اثر درمانی renmarkable آن و عوارض کمی حل،، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک مردم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با آسیب خفیف کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت. برای افراد مبتلا به آسیب متوسط کلیه می تواند نیمی از شانس معکوس بیماری خود را. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها همچنین می توانند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

اگر شما هنوز هم سوال دیگری OE هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1459.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی با کراتینین 1 , 9، چگونه به کاهش کراتینین 1 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: